7 februari 2009

Trädgårdsdrömmar i vinterskrud...

Jag har antagit utmaningen trädgårdsdrömmar. Egentligen är det en torsdagsutmaning i februari men jag slänger in mitt bidrag idag. Hoppas det är okej! Här ser ni en snutt av mitt stenparti.
Här är min rosa lavendel i vinterskrud. Den har växt sig riktigt kraftig på bara nå´t år.
Visst är det vackert med rimfrost!? Här är det en buxbomsboll som fått sig ett lager kristall på sig. Egentligen drömmer jag om vår och sommar och nästa gång blir det några solvarma bilder från min trädgård. 

Ha en skön helg!

Ps. Jag är inte med i denna utmaning 
längre av den enkla anledningen att 
jag inte har hunnit med den! Y

4 kommentarer:

Mia sa...

Härligt frostig trädgård. Här är det just nu mest snöslask i hela trädgården. Jag längtar så tills man kan komma ut och gräva lite igen.

Trevlig helg!
Kram Mia

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så härligt det ser ut i din trädgård, här är det långt innan vi kan skymta blommbänkarna. I helgen har det tok snöat ca 50cm. Inte vad vi drömmer om nu. Ha en fortsatt mysig helg.
Kramis Tess

Veronica sa...

Trädgård.. jag LÄNGTAR efter att få gräva ner fingrarna i myllan igen! Rosa lavendel, det lät vackert!Kan man köpa lite frön i höst???

Kram Veronica

Cilla sa...

Vilka ljuvliga bilder ;0)
En mysig kväll önskar jag dig..
Kram Cilla