15 februari 2009

Mycket blommor blir det...

Ja, jag vet att det blir mycket bilder på blommor för tillfället i min blogg, fniss. Men jag har inte så mycket annat att visa och så älskar jag ju blommor... Jo, förresten vi har faktiskt satt upp Ikeas Ottava lampa i köket. Får bli en bild när ljuset tillåter. 

Som ni ser ligger ljusslingan kvar sen i julas. Kan liksom inte förmå mig att ta bort den för den skänker ett sånt mysigt ljus. Jag var hos min kompis en snabbis igår - hon som flyttat in i sitt nybyggda hus. Guuud så fint det var! Jag kommer visa lite foton därifrån när de fått lite mer ordning. 

Ha en skön vecka!
Maria

5 kommentarer:

Lena sa...

Halloj! Jag har nästan en likadan ljusslinga och den hänger fortfarande kvar...kan inte lägga undan den. Men det gör väl inget, eller hur?? Ha det bra!! // Anna ♥

millandante sa...

Tittar gärna på dina ljuvliga bilder!!

Sara Mårtensson sa...

Klart du ska visa blommor! De är ju så vackra! :-) Jag njuter då av dina tulpaner och ditt vackra!!
Kram Sara

Mitt vita hem sa...

Vilken fin ljusslinga, var har du hittat den? Den skulle jag också kunna ha kvar hela året.
Fina bilder du visar.
Trevlig helg / Heidi

Villa Carl Larsson sa...

Alltså vilket jättefint hem ni har. Ungefär som jag vill ha det ju. Älskar blandningen av vitt och ek. Vill också ha :)

Jag länkar hit med detsamma så jag inte missar nåt. Kram Josefin