14 februari 2009

Lingon och rosdoftande tvål...



Jag har haft lite bloggvila några dagar. Har inte ens tittat på andras bloggar för jag har varit så trött efter jobbet. Men nu har jag ny energi, solen skiner, det är lördag och alla är friska! 

Tvålen från Björk & Berries fick jag av min goa svärmor. Hon besökte en vän uppe i Sandviken och då åkte de till Högbo och besökte Björk & Berries affär. Så nästa gång jag är uppe i mina hemtrakter får det nog bli en liten shoppingtur dit. För ett kan jag säga och det är att jag aldrig har doftat på en sån god tvål. Lillan sa "Kan man äta den?"fniss. Den doftar lingon och milt av ros, mmmm...

Den söta lilla glaskupan är från Mio. Idag ska jag besöka min kompis som precis har flyttat in i sitt nybyggda hus. Jag är sååååå nyfiken på hur allt ser ut. Har bara sett in utifrån innan så, iiiiii vad spännande!!

Y Kram på alla hjärtans dag Y

4 kommentarer:

Mia sa...

Välkommen tillbaka, hoppas du har massor med ny energi nu. Vill passa på att önska dig en mysig alla hjärtans dag nu när jag är här och läser ifatt lite.

Betongäpplet var himla sött. Jag skulle kunna tänka mig ett par såna på verandan. :)

Kram Mia

Mitt skabbiga chica hus sa...

tack snälla goa du för tipset om lampan från Nordal. precis en sån jag är på jakt efter! Vet du någon nätbutik man kan köpa dem i? (Enklast med nätshopping nu med liten bebis..)

Jättefin blogg du har, hit kommer jag tillbaks!

Kramar Mia

Lantligt i stan sa...

Tvålen ser ju verkligen ätbar ut! Man riktigt ser hur gott det doftar!
Kram Anki

Anonym sa...

tack för kommentaren på min blogg ang. inköpsställe för glashållarna. tyvärr så var det ju lite för långt upp i landet :(