23 februari 2009

Ljuslyktor och 6000 besökare...

Hoppsan! Besöksräknaren har just passerat 6000 besökare! Va kul - det trodde jag inte när jag startade min blogg i höstas. Det är sååååå roligt att blogga. Och lika roligt är det att ni kommer till mig och tittar. Tack för alla kommentarer som ni lämnar. De värmer så gott. Alla ni som besöker min blogg bara för att titta är oxå kul. Jag vet ju att man inte alltid har tid och ork att kommentera. Ni är så välkomna allihop! Y

Det här är egentligen ett vinglas men det passar jättebra som ljuslykta.

Mums! Visst är det vackra pasteller i halsbandet!

Ett litet glasarrangemang i köket på nya köksskivan.

Imogron bär det av till Sälen. Jag tror inte det finns nåt internet där så det blir nog en bloggpaus på några dagar. 

Vi ses,
Maria!

7 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej!

Vilket vackert arrangemang!
Jätte fint :)
Jag gillade godis-halsbandet i glaskupan!!
Snyggt att bryta av med färger.

Ha det så bra i sälen!
Kram Sandra

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Grattis till alla besökare! Visst är det kul! :-D
Godishalsband är verkligen ljuvliga och så goda!
Ha det så fint i Sälen!
Kram Sara

A home far away sa...

Grattis till dina besökare, du har en så fin blogg!!Hur var Sälen?

Kram Gunilla i Singapore

mylovelygrandma sa...

Hejsan! Javisst är det fina kläder! du kanske har en återförsäljare nära dig, vem vet :) Vilken bra idé med vinglasen! de var ju så fina med det slipade glasmönstret med! Kram på dig!

Anonym sa...

Hej,

Vad fina bilderna blev från butiken. Jag måste genast köpa den kameran.

Kör försiktigt!

Kram
Lotta

Villa Carl Larsson sa...

Vad fint! Jag gillar din blogg och det är roligt att lämna en liten kommentar. Jag vet själv hur roligt och hur glad man blir :)

Hoppas allt är bra. Kram Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Du har nåt att hämta hos mig om du vill :)

Kram och trevlig helg!