1 februari 2009

Möbelfynd...



Jag är så glad över mitt nya bord! Hittade det på Överjärva Antik igår. Prutade lite och det blev mitt. Det passar så bra i hörnet vid sofforna. Lite synd bara att den blir lite skymd där bakom men vilken bra pyntyta, fniss. Lådan är jättestor och där ska favvotidningarna ligga tänkte jag. Sen for jag till Slottsträdgår´n och hittade ett prisvärt olivträd. Krukan passar liksom inte in i shabbystilen så den kommer bytas till en rottingkruka som står ute i trädgården. 

Ha det gott mina vänner!
Maria

9 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Visst är lampan helt underbar? Vi tänkte ha två ovanför matborde i köket, tror att det kan bli kanonsnyggt. Vilket gulligt bord du hittat och som sagt - perfekt pyntyta! :) Ha en skön söndag - Kram Ewa

Mia sa...

Vilket alldeles underbart bord du hittat. Förstår verkligen att du är glad över det.

Ha en riktigt mysig söndagkväll!
Kram Mia

♥ Fyra årstider sa...

Så vackert förstår att du är nöjd.
Kram Lotta

faster atta sa...

Men så fint!! jag blev även alldelles salig över hyllan du har ovanför bordet.. ti-hi..

Anonym sa...

Jösses vilket snyggt bord. Ett sånt skulle jag också vilja ha.
Vilken tur du hade som hittade det. Tycker ofta dom är lite dyra där.

Kram Lotta

Kristin sa...

Kolossalt vackert!!!! Och duktigt att pruta också, det är jag svindålig på. Jag betalar alltid snällt det som står på prislappen eller det de säger... Jag gillar grå och slitna bord! :-)

mylovelygrandma sa...

Hej! Vet inte om jag kommenterat hos dig innan.. brukar kika in här :) det var ett riktigt fint bord! speciellt eftersom det hade en annorlunda färg som bröt lite till det andra. Hoppas du har en trevlig söndag kväll! Kram från mig!

Nettan sa...

ååå va fiint!! Förstår att du är näjd!! Å vilken fin blogg DU har! Tack för din gulliga komment hos mig å kul att du ville vara med å tävla!! Ha en bra dag!
Kram Nettan

Fredrika sa...

HEj, vilket fint bord! Och lampan du fyndat på Vinn! Vi är lite förkylda här - funderar på att åka på Loppis på lördag i dina hemtrakter. Du vill kanske hänga med, de öppnar 10?/Fredrika