4 april 2009

Sol och vår...



Japp nu är våren här! Sol och värme - javisst! Men det viktigaste vårtecknet är att de har sopat bort gruset från gatorna här där vi bor. De har farit runt med stora maskiner flera dagar. Jag och barnen har slagit vad om när de skulle sopa vår gata. Vi fick en riktigt trevlig helgpresent för de hade gjort vår gata igår, jippi!!!

Jag har visat riktigt färgglada bilder de senaste dagarna men det är inte riktigt lika mycket färg i vardagsrummet. Som ni ser går färgskalan i vitt, beige, zink och lite svart.

Hoppas ni har lika fint väder som vi! Denna vackra dag kommer spenderas ute. Vi ska sätta upp studsmattan och ställa i ordning alla utemöbler, mmm!

Kram Y Maria

9 kommentarer:

Cilla sa...

Ja ljuvliga vår.. Välkommen!! ;0)
Jätte fina bilder!!
Njut & mys idag & ha det bäst!!
Kramen C

Jenny sa...

Hej Maria!
Vilka fina bilder från ert vardagsrum!

Ha en riktigt bra dag i solen:)

Kram Jenny

Anonym sa...

Du har ett jättevackert vardagsrum :)

Ja visst är det väl underbart ute just nu :) Man blir så glad över detta fantastiska väder. Jag är nyss hemkommen från sommarstugan, det var så skönt därute och snödropparna och krokusarna blommar för fullt, det är en härlig tid :)

Kram Åsa

Malin sa...

Så fine bilder fra stuen din!
Å så deilige barnerom på siden nedover:)

Klem malin

Fredrika sa...

Hej Maria,
hittade just en tom bandrulle från House Doctor. Jag sparar den åt dig eftersom jag hörde du ville ha sådana.
/Fredrika

kardemumma sa...

Vilka fina bilder du visar!
Ha en skön söndag!
Kramar C

♥ Fyra årstider sa...

jag tycker så mycket om din blogg..här finns mycket vackert för ögat.
Kram Lotta

Filifjonkan 1 sa...

Godmorgon Hittade dig just i blogg världen så mysig blogg du har. Mycket ögongodis den sötaste haren med sina bebbor härligt återkommer

carina sa...

Oj då...jag har tydligen missat flera av dina senaste inlägg.
Så mycket snyggt du visar.
Din kompis hem, är en fröjd för ögat...tror att vi har ungefär samma smak.
Den prickiga klockan.....hur läcker som helst, har hon köpt/fått den nu?
Din komod är jätte fin, pricken över i med de gula påskliljorna.
Ha en himla bra söndag....nu ska jag absolut inte missa dina inlägg här framöver.
Kramar/Carina