23 februari 2012

Ooooh my...


 ...vad gryyyymt snyggt det här sovrummet var!!!
Jag hittade bilden på www.stylizimo.com

När alla barnens rum är färdiga så ska jag göra ett litet mysjobb i vårt sovrum.
Jag kallar det mysjobb för att det inte är alltför arbetskrävande men ger stor mysfaktor.
Eftersom vi redan målat en brädvägg med drivvedsbetsen från Jotun så vet jag 
med säkerhet att jag gillar färgen och stilen. Visst gillar jag tapeten som sitter i 
sovrummet men lite nytt piggar alltid upp - eller hur :-)

Klurar på hur vår variant av sänggavel ska få se ut...

Kram Mia

2 kommentarer:

Jenny sa...

JA, det var jättefint! Hihi, förstår att du kallar det mysjobb :) Det blir sååå snyggt!
Ha en fin helg, kram Jenny

Louise Alexandersson fotografier sa...

sänggaveln är underbar!!

Trevlig lördag
Kram Louise