28 februari 2012

Happy Lights!


När jag var på FORMEX var det ett företag som jag lade på minnet och det var 
 Dessa glada slingor kan absolut hänga framme året runt och förgylla tillvaron. 
I webb shopen kan man sätta ihop en slinga efter eget tycke och smak.
Jag är verkligen sugen på att klicka hem en till lillasysters rum. 


Man kan välja mellan olika färdigblandade slingor.


Det blir en liten brädvägg med drivvedsbets i lillasysters rum och då skulle 
sahara passa bra men den känns kanske lite för vuxen för henne. 

Idag står det latexfogning, listmålning och brädväggsmålning på schemat.
Jag får se hur mycket jag hinner och orkar. Igår vaknade jag med hemsk
migrän, sån där man kräks av :( och var helt slut hela dagen.
Idag känner jag mig piggare trots att snön gjort att våren är som bortblåst...

Kram Mia



1 kommentar:

Grodmamman sa...

De är riktigt fina de där ljusslingorna!
Kram