6 februari 2012

Gosmagen!


Tjena måndag!

Nu börjar Viggo bli för stor för att bada i handfatet. 
Gosmagen tittar upp och blir lite kall och det vill man ju inte ;-) 
Jag ska skaffa en sån där liten liggstol som man har i badkaret och sätter bebisen i. 
Då har man händerna fria och bebbens mage blir täckt av varmt och skönt vatten.

Ja hörrni, solen skiner så det sticker i ögonen. 
Solbrillorna ligger framme i hallen så jag kommer ihåg att ta på mig dem när jag ska ut. 
Om jag inte har dem på mig när det är så här ljust så får jag riktigt ruggig huvudvärk. 
Dessutom minskar risken för att få grå starr om man använder solglasögon. 
So on with the shades darlings!

Kram Mia


2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån liten ljuvligt och söt prins förtjänar ett riktigt kungligt bad. Bada i handfat är ju för bebisar, mamma.
Usch vad fort de växer. Men han kommer ändå att vara din lille kille en låååång tid framöver.
Catrine i Ystad

HOUSE of MANDY sa...

Naaaw vilken liten sötis! Ser hur härligt ut som helst :)

Ja, jag tyckades ladda ner programmet och jag tycker det funkar jättebra. Det är ju framförallt kul att fixa & trixa med bilderna.. ibland kommer jag på mig själv med att sitta lite fööör länge, hihi det blir lätt att man fastnar, så skojsigt är det!

Ha det fint!
Kram Amanda