14 oktober 2011

En liten gubbe!



Lillebror kommer att få bli en liten gubbe om jag får bestämma. Alltså i klädväg då. Han får vara som vilken liten go bebeis som helst men jag tänker klä honom som en liten gubbe. Det är så oerhört gulligt med alla gubbkläder som finns i affärerna nu. MEN det funkar bättre om när han är lite större. I början är det bara mjuka praktiska kläder som gäller. Inget hårt och skavigt tack!

Jaha ja, den här veckan gick fortare än jag hade trott och det är redan fredag. Min mamma är här och tar hand om mig medans min man är i England och dricker öl och tittar på flygplan med sina polare. Nu ska vi ut och ta en lunch sen kommer barnen hem från skolan och då är det fredagsmyyyyyyyys!


Ha en härlig fredag go´vänner!
Kram Mia

5 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Vilka sööta!

mylovelygrandma sa...

Men åh!! så gullig liten väst! gillar kombon! :) Tack för söta ord hos mig! jag fick för övrigt också habegär när jag såg barnsängen och jag har varken en bebis, bebis i magen eller påtänk bebis... de du! trevlig helg!

mylovelygrandma sa...

Men åh!! så gullig liten väst! gillar kombon! :) Tack för söta ord hos mig! jag fick för övrigt också habegär när jag såg barnsängen och jag har varken en bebis, bebis i magen eller påtänk bebis... de du! trevlig helg!

Ett Vitare Hem sa...

Så söta!!

Ha en riktigt härlig lördag!
Kram/Lena

Limetwig sa...

Naw så sött! Han kommer bli hur cool som helst! Ha det bäst! Åse