7 oktober 2008

Cherry Cakes...



Barnen och jag tog en tur till badhallen idag efter jobb, skola och dagis. Det var jättemysigt att plaska i vatten, bli lite kall och sen sätta sig i en varm och go bastu. 

Det var ju soligt och fint idag men när vi kom hem hade mörkret redan lagt sig och bloggbilder är ju som ni vet svåra att få till då. Så här kommer lite bilder på en träskylt med knoppar som jag köpte i en mysig butik i Sigtuna förra året. Den sitter i lilla badrummet och ser söt ut!

YJag vill också passa på att säga att jag verkligen uppskattar de kommentarer ni skriver!Y

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!

Vad rolig att du kikade in hos mig och tack så jättemycket för din fina kommentar, jag blev så glad :)

Vilken jättemysig blogg du har och vilken charmig skylt med cupcakes :)
Här kommer jag att fortsätta titta in.

Önskar dig en mysig onsdag.
Kram!

Ett hem på landet sa...

Vilken mysig blogg du har. Första gången jag kikar in men inte den sista.
KRAM