3 mars 2012

Keep calm and carry on...



IKEA gör ibland riktiga fullträffar. Nu var det dax för en affisch att träffa mitt i prick!
Den hänger nu här hemma i en svart ram och väntar på att få en kompis.
Eh, vad då? Jo jag tänkte göra nån grej som kan sitta bredvid i en likadan ram. Aaa ni fattar!


Ni får tålmodigt vänta på foton härifrån - det är alldeles för rörigt just nu tyvärr. 
Hoppas att ni inte tappar lusten att titta in här. Jag lovar - snart kommer 
jag bjuda på lite nytt som jag hoppas att ni kommer att gilla :-)

Under tiden försöker jag hålla mig lugn och fortsätta med allt fix...

Kraaaaaam Mia

2 kommentarer:

Jenny sa...

Två absoluta favoritbilder ;)
Kommer bli så fint!
Kram Jenny

Tidsmästarinnan sa...

Hej!
cool bild med de gamla tangenterna (är det väl, eller?) Ikea, dom kan dom.
Ha det så gott och lycka till med pysslandet hemma!
Susanne