17 mars 2012

Hos min vän!


Idag har jag varit hos min goa vän Helen. Vi lärde känna varann för snart 12 år 
sedan när vi båda var mammalediga för första gången med våra små döttrar. 
Det skiljer bara fyra månader mellan dem så vi hade mycket gemensamt 
som nyblivna mammor. Det är stort att få det första barnet...


... och fantastiskt att få dela den tiden med någon som man VERKLIGEN trivs med, 
som man kan vara sig själv med, inga konstigheter, bara vara.


Vi har gått igenom vått och torrt tillsammans, stora och små livshändelser, sjukdomar, sorg och glädje.


Går det för lång tid mellan vi ses får jag abstinens.


En VÄN att dela livet med...


... och passionen för inredning - a match made in heaven ;-)

Kram Mia



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack min vän, är sååå glad att vi har varandra!
LOVE YOU!
Puss