8 augusti 2010

Härligt lila detaljer!

Japp, nu har vardagsrummet fått sig en liten höst make-over. Jag har alltid gillat lila och jag har gått och klämt på dessa kuddar hos Flitiga Fredrika ända sen i våras.

Nu ligger de i soffan och lockar till mysiga stunder framför TVn.


När augustmörkret faller är det så mysigt att tända ljus igen. De här lila fattingmanssilvriga köpte jag på Koppar - en mysig inredningsbutik i Visby.

Vackra lådor med handdryckt papper från BUNGALOW.

Jag har trånat efter ett riktigt fint fårskinn i flera år. Nu när vi var på Gotland så bestämde jag mig att nu ska jag minsann unna mig något riktigt fint. Så det gjorde jag och jag klappar den varje dag, fniss!

Idag är sista dagen på min 6 veckor långa semester. Det har varit underbart att få vara ledig så länge och bara njuta av familj och vänner. Det ska bli jättemysigt att få träffa alla barn och arbetskamrater på förskolan i morgon. Rackarns vliket bra jobb jag har som jag faktiskt längtar tillbaka till :-D

Kram Mia

6 kommentarer:

Johanna sa...

Åh så fint! gillar det fina fårskinnet också. är det grått eller vitt?

Grodmamman sa...

Lila är inte min färg, men när jag ser dina bilder så börjar jag ändra mig!:) Ser jätte fint ut!
Jag har ju jobbat en vecka, men vi hade bara högst sex barn på dagarna. Blir lite segt då, så jag ser fram emot denna vecka när det blir lite mer som vanligt även om vi bara har öppet en avdelning.
Kram

Brunkullan sa...

Bungalow har såå fina tyger och färger i sina produkter.
Är så sugen på en kudde, en kökshandduk och några lådor...Får se vad det blir tillslut:)

Susanne

Annas Lycka sa...

Riktigt fint !! Härligt rummet blev, fantastiskt fint!!

Kram Anna

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket fint skinn du köpt!
Ha en finfin kväll!
Kramis/LenaS

Ellie sa...

Åh vilket fint fårskinn!

Jag tycker faktiskt att det ska bli mysigt med höst, te och tända ljus :)