1 april 2010

Glad Påsk!

Den ena gula kudden har fått ta plats i emmafåtöljen
tillsammans med den lilla kaninfamiljen.

Barnen är så lyckliga för allt påskpynt som de kan leka med. Allt blir en enda röra och de flyttar på precis varenda sak. Tllslut får jag tuppjuck, fniss, och skäller på dem att ställa allt iordning. Aaahh, tur att grejerna bara står framme en kort period annars skulle jag få ett nervöst sammanbrott ;-D

Kaninmamman kramar sina små kaninbebisar. Jag önskar jag kunde ge er alla som tittar in här en var sin påskkram. Tyvärr funkar inte det men en virutiell kram skänker jag er allihop!

Glad Påsk!
Mia

7 kommentarer:

Lauras gård sa...

Vilken söt kanin! Här blir jag också tokig på alla klåfingriga barn ibland... Jag har små porslinsblommor med pingla i på grenarna i mitt ris. De fick inte sitta där så länge. Minstingen plockade bort allt. Nu är varenda blomma kanstsött... Ha en skön påsk! Kram Stina

Grodmamman sa...

Vilken söt kaninfamilj!
Tur att mina barn är äldre, de låter pyntet vara där jag ställer det!:)
En riktigt stor påskkram till dig också!
Kram

Fredrika sa...

Hejsan, svejsan,

Nu är vi friska. Åker till Gävle imorgon strax före lunch. Hemma här måndag, kanske vi kan ses då. VAd tycker du om mitt lilla collage? Tyvärr var ju bilden så dålig - men är sugen på att jobba mer med collage! Hittade inga vita ägg - fick köpa på Panduro och klä om, hihi.... Vad gör man inte.... /Fredrika

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken söt kaninfamilj, förstår att barnen vill leka med dem men förstår mamman i huset också som vill att saker ska få stå där hon ställt dem ;o)
Ha en underbar påsk!
Kramis/LenaS

♥ Fyra årstider sa...

Sänder dig en varm påskkram /Lotta

Inrednings Companiet sa...

Hoppas du får en underbar påsk i det soliga vädret

Kram Lotta

Sanna sa...

Vilken söt kanin! Jag målade ägg med barnen igår och blev helt stressad då det var färg precis överallt.. Sedan så målade barnen även sina egna ansikten med ansiktfärg och då det skulle tvättas bort så... ja allt lossade ju inte och idag skall vi på kalas. Suck. :)

Trevlig fortsättning på påsken!
Kram