4 december 2008

Min första award!

Igår fick jag min första award. Jag blev alldeles varm och glad. Söta E med bloggen Livet i ett vitt litet hus gav den till mig. Tack E!

Gruntanken med denna award är att man ska skicka den vidare till andra bloggar man gillar. Men det är ju lite pyssel med att ge awarden vidare. Det viktiga är att jag vill ge bort awarden till bloggerskorna här nedan! Du gör precis som du vill! Kram!

Regler:
1.Den nominerade får lägga upp bilden på sin blogg. 
2.Länka till personen du fick den från. 
3.Nominera minst 7 andra och länka dem. 
4.Lämna ett meddelande på den nominerades blogg. 


Y Jag nominenrar dessa härliga bloggar Y

Y


1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Men ÅÅÅ tack snälla söta du! Fick jag en så fin award? TACK! Vad glad jag blev nu!

KRAM Jes ♥