26 december 2011

STJÄRNOR OCH ELEFANTER...


...dinglar i mobilen som Viggo fick på julafton.


Den gör sig så bra mot alla vita väggar ;-)




 Jaha, go´vänner - nu är det annandag och stormen har dragit förbi. Stackars all de som 
inte har någon ström och sitter och huttrar i kalla hus. Hoppas det ordnar sig snart för dem! 

Det börjar spritta i fixarfingrarna! Är det för tidigt att ta bort julen och snygga till inför nyår? Nja, jag får nog ta och hålla mig ett par dagar men sen röjer jag bort julen för den här gången. Jag har redan börjat fnula på hur jag ska julpynta nästa år, lol! Då tror jag att det röda får hållas tillbaka helt till fördel för pepparkaksbrunt, mossgrönt, amaryllisvitt och fattigmanssilverglitter... Det låter väl fint?! 

God fortsättning!
Mia




4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Underbar mobil!

Grodmamman sa...

Söt mobil!
Jag vill också börja röja här hemma, inte bara julen. Vore så skönt att få bort en massa saker vi aldrig använder. Tur att jag är ledig i veckan så att jag kan få tid för detta!:)
Låter som en riktigt fin julpyntning inför nästa år!
Kram

Anonym sa...

Åh vilken fin mobil. Haha Du känner ju mig så jag har redan städat bort julen idag och det var såååå skönt pok Nilla

VIT och PASTELL sa...

Nilla/ Åh, vad sköönt jag tror att det blir om ett par dagar för mig ändå. Längtar efter dig :-)

Kram Mia