18 juli 2011

Pojkrum...

Nu har min hjärna börjat jobba på hur lillbebisens barnrum ska se ut. Lite mindre än halva tiden är dock kvar innan lillgubben kommer ut. Bebben sparkar och har sig rätt mycket och gör mig påmind om att jag ska få glädjen att inreda ett pojkrum. Hittills har jag ju "bara" inrett tjejrum, hihi!
Lite förvaring behövs. Det här elefantmönstet gillar jag.

Äntligen ska jag få smälla upp denna fina tapet från Sandberg!

En söt mobil.

En fin taklampa.

Klart lillgubben ska få en fin bil - så småningom...


Mer förvaring till leksaker. Denna är från Sia.
Gaah, vad fin denna säng från Sebra är! Men rackarns vad dyr - blir nog en billigare variant men man måste få drömma lite...

Japp, det var lite inspiration till pojkrummet. Det kommer dock inte bli verklighet förrän om ett bra tag. Vi kommer att bygga ut huset nästa år så vår stora tjej får att nytt rum på övervåningen och inte förrän det är klart så kommer vi börja fixa bebbens rum. Ajaj, då blir vi "tvugna" att inreda stora tjejens nya rum oxå. Ojoj, mycket fix står på listan...

Kram Mia

Inga kommentarer: