26 maj 2011

Hej igen!

Hej allihop!
Nu var det så länge sen jag bloggade att jag höll på att glömma bort
mitt lösen in hit! Lite nervöst var det efter 4:e försöket men då trillade
poletten ner och här är jag nu tillbaka. Vet inte hur mycket jag kommer
blogga så vi får väl se...

Livet spirar inte bara i mina rabatter utan oxå i min mage.
Det var lite oväntat men oerhört välkommet. Dessutom kan jag väl
avslöja att det blir en liten pojke denna gång. Vi som har två tjejer
sen förut tycker det är jättespännande!

Här samsas lammöron, kärleksört, hängkatsura,
betongäpplen och ett rostigt kar.
Åh vad det är roligt att trädgården har vaknat till liv!

Kram Mia

3 kommentarer:

Marcela sa...

Very, very nice blog!!!!!:o))))

Grodmamman sa...

Fint ni har det i trädgården!
Stort grattis till bebisen också!:) Kul med en kille också även om det egentligen inte spelar någon roll bara bebisen är frisk.
Kram

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Härligt att se dina bilder från trädgården. Våren är en härlig tid. /Kram Maria