6 november 2010

Shopping på stan!

Fy f-n för att vara i stan en lördag då det är fullproppat med människor ÖVERALLT. Guuud tänk att jag bott där inne och njutit av allt folkvimmel. Nu känner jag bara TACK för förorten och alla stora köpcentrum där man kan vandra i lugn och ro på vardagskvällar. Stressfritt och utan en massa ljud... är jag gammal nu? Ja, kanske det och jag skäms inte ett dugg!

Nåväl, jag fick ialla fall spendera dagen med en underbar vän och njuta av både god mat och mysig inredningsshopping. Men nu är jag helt slut och det kommer dröja läääänge innan jag tar mig in till city igen!

De här kuddarna fick följa med hem från HM homes butik. Rackarns vad ballt det är att handla där. Man går runt och kollar på vad man vill ha. Sen tar man en liten magnetbild på den saken och sätter på en liten metallbricka som man har i handen. Sen i kassan lämnar man in den lilla brickan med alla små magneter och så plockar personalen fram alla grejer inne på lagret och så betalar man! Coooolt - och billigt!
Det kommer lite livebilder så småningom.


Tack & Gonatt
Mia

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Jättejättefina kuddar! Ser fram emot livebilderna!

Nattizkramiz aka

Nilla Q sa...

Snygga kuddar! Lät som en rolig butik:-) Själv är jag lat och handlar nästan alltid på nätet från hm.

kram pernilla