5 januari 2010

Rea på julen...


När det är 30% på all jul måste man ju slå till - inte sant? Jag kunde inte låta bli att hänga upp mina två nya godbitar trots att julen är bortplockad här.


En Maileg julestrumpa!

Flaggirlang från Green Gate!



Om ni skyndar så finns dessa gobitar hos Lotta på Inredningscompaniet. Hon har förresten öppnat webshop så nu kan alla runt om i landet handla där!

Nu är det svinigt kallt här i Stockholm, -13 grader. Det tycker jag är kallt så skratta åt mig alla ni som har minst -20. Jag tycker lite synd om er. Igår var vi ute och åkte pulka och skridskor men idag blir vi nog kvar inomhus. Barnen leker intensivt med Barbie så jag ska passa på att sätta mig och mysa med nya lantliv.

Kram Mia

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Här har vi lika kallt, men med rätt kläder så var det riktigt skönt att ta en promenad idag!:)
Kram