30 september 2008

Eukalyptuskrans och fårskinn...



Här ser ni lite detaljbilder från hallen. Kransen har jag gjort själv av eukalyptuskvistar. Jättelätt! Hjärtat är lite shabby chic med sin avskavda färg. Klinkergolvet har golvvärme. Tänk, innan vi la in det var det ekparkett. Snacka om olämligt material i en hall. Ett mellanprojekt som jag har innan köksbestyren kör igång är ommålning av en gammal furubyrå som ska stå i hallen. Gissa vilken färg...? Vit, såklart! Hittade den på blocket för 500 pix. Nu håller den på att torka. Den får ni se en annan dag. Då blir det helhetsbilder av hallen - jag lovar.

Tack för presenten - en Mocca Master!
Fyller 35 idag och har önskat mig
 en sån kaffebryggare länge. 
Puss på dig min man!
YYY

2 kommentarer:

Mitt vita hem sa...

Hej
Hittade in till dig av en slump. Jättefin blogg.
Kram Heidi

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !!!!!!


Kram Lotta