23 augusti 2008

Vilken vacker dag!

Här en bild från mitt stenparti. 
Taklök och hasselört sida vid sida.
Sommarens nyplanterade rådhusvildvin. Den kommer snart att lysa blodröd mot den fina stenmuren som min händige man murat.
Smultronblad i höstfärger!
Röd Rudbeckia - är den inte helt fantastisk?

Idag passade jag på att gå ut i finvädret och ta en massa bilder i vår trädgård. Efter flera dagars regn fick vi ju äntligen lite sol. Det lilla jag kan om foto är ju att bilder på växter definitivt blir bättre i naturligt solljus. 

Jag har också hunnit med att gå på loppis idag. Gjorde några riktigt fina fynd. Visar dem en annan dag. Sen var jag in en sväng på en av mina favoritaffärer, Inredningscompaniet. De har fått in en massa fint från House Doctor. Jag köpte superfina kuddfodral där som ni får se sen.

Inga kommentarer: